
Resultatlista:
DQ – Diskvalificerad DNS – Startade ej DNF – Gick ej i mål T – Tekniskt fel har upptäckts J – Tjuvstart V – Varning (s= tilläggstid/p = poängavdrag/pl=placering)
Pos | Nr | Namn | Bil / Klubb | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Tot | A |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 21 |
Robert Hellhoff
Härnösands MK
Nilsson Motorsport
Saab
7
7
7
7
7
|
Härnösands MK Saab | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 35 | 1 |
2 | 307 |
Mattias Bergfors
Härnösands MK
Saab
4
3
5
5
5
|
Härnösands MK Saab | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 22 | 2 |
3 | 10 |
Christer Nilsson
Timrå MK
Volvo
5
7 V
3
3
5
|
Timrå MK Volvo | 5 | 7V | 3 | 3 | 5 | 23 | 3 |
4 | 309 |
Patrick Andersson
Vännäs MK
Saab
1 DNF
7
7
3
7
|
Vännäs MK Saab | 1DNF | 7 | 7 | 3 | 7 | 25 | 4 |
5 | 305 |
Kenneth Andersson
S:a Lappmarkens MK
Saab
3
1 DNF
7
7
4
|
S:a Lappmarkens MK Saab | 3 | 1DNF | 7 | 7 | 4 | 22 | 5DNF |
6 | 203 |
Johnny Berggren
Örnsköldsviks MK
Team Berggren Motorsport
Saab
5
5
5
4
3
|
Örnsköldsviks MK Saab | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 22 | 6DNS |
7 | 65 |
Per-Olov Björk
Ljusdals MS
Volvo
5
1 DNF
3
7
4
|
Ljusdals MS Volvo | 5 | 1DNF | 3 | 7 | 4 | 20 | |
8 | 117 |
Per Persson
S:a Lappmarkens MK
Saab
7
4 V
4
5
|
S:a Lappmarkens MK Saab | 7 | 4V | 4 | 5 | 20 | ||
9 | 306 |
Mikael Danielsson
Örnsköldsviks MK
Volvo
3
4
5
4
2
|
Örnsköldsviks MK Volvo | 3 | 4 | 5 | 4 | 2 | 18 | |
10 | 303 |
Tord Nordin
MS Umeå
Volkswagen
2
5
4
5
1 DNF
|
MS Umeå Volkswagen | 2 | 5 | 4 | 5 | 1DNF | 17 | |
11 | 77 |
Håkan Strindlund
Kramfors MSK
Opel
4
1 DNF
3
4
3
|
Kramfors MSK Opel | 4 | 1DNF | 3 | 4 | 3 | 15 | |
12 | 73 |
Thomas Larsson
SMK Hälsinge
Välsta Bildemontering AB
Saab
4
1
4
2 V
1 DNF
|
SMK Hälsinge Saab | 4 | 1 | 4 | 2V | 1DNF | 12 | |
13 | 26 |
Ivar Nilsen
Umeå AK
Mitsubishi
7
5
|
Umeå AK Mitsubishi | 7 | 5 | 12 | ||||
14 | 304 |
Tommy Hallin
Krokoms MK
Volvo
3
3
|
Krokoms MK Volvo | 3 | 3 | 6 | ||||
15 | 64 |
Per Berntzen
Sollefteå MK
Opel
1 DNF,T
2
1 DNF
DNS
DNS
|
Sollefteå MK Opel | 1DNF,T | 2 | 1DNF | DNS | DNS | 4 | |
16 | 308 |
Åke Isaksson
Junsele MS
Volvo
2
2
|
Junsele MS Volvo | 2 | 2 | 4 |