Senior - 15
Omg:1
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
366
Poäng: 7 Pl.: 1
Jörns MK
Saab
2
351
Poäng: 5 Pl.: 2
Porsche RC
Opel
3
340
Poäng: 4 Pl.: 3
Vännäs MK
BMW
4
308
Poäng: 3 Pl.: 4
Umeå AK
Mitsubishi
 
241
Poäng: 0 DNS
Örnsköldsviks MK
Mazda
 
213
Poäng: 0 DNS
Ånge MK
Peugeot
Senior - 47
Omg:2
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
342
Poäng: 7 Pl.: 1
Örnsköldsviks MK
Seat
2
308
Poäng: 5 Pl.: 2
Umeå AK
Mitsubishi
3
232
Poäng: 4 Pl.: 3
Lycksele MK
Amazon
4
341
Poäng: 3 Pl.: 4
Vännäs MK
Nissan
5
364
Poäng: 2 Pl.: 5
Ånge MK
Volvo
6
305
Poäng: 1 Pl.: 6
Älvsbyns MS
Volkswagen
Senior - 91
Omg:3
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
318
Poäng: 7 Pl.: 1
Krokoms MK
Opel
2
236
Poäng: 5 Pl.: 2
S:a Lappmarkens MK
Mitsubishi
3
360
Poäng: 4 Pl.: 3
SMK Sundsvall
Opel
4
308
Poäng: 3 Pl.: 4
Umeå AK
Mitsubishi
5
392
Poäng: 2 Pl.: 5
Örnsköldsviks MK
Volvo
6
389
Poäng: 1 Pl.: 6
Junsele MS
Volvo
Senior - 123
Omg:4
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
407
Poäng: 7 Pl.: 1
Junsele MS
Volvo
2
101
Poäng: 5 Pl.: 2
MK Nord-Jämten
Volvo
3
404
Poäng: 4 Pl.: 3
Kramfors MSK
Opel
4
308
Poäng: 3 Pl.: 4
Umeå AK
Mitsubishi
5
345
Poäng: 2 Pl.: 5
Kramfors MSK
Volvo
6
336
Poäng: 1 Pl.: 6
Örnsköldsviks MK
Volvo
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Elias Dahlgren
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2022 1 0 0% 0 0 3.5 52 0 0 0
Mest använda bilar
  • Mitsubishi: 100%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
HKS Raceweekend 2022-08-13 Senior 52 4, 2, 4, 4