Dam/Veteran - 7
Omg:1
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
598
Captain Motorsport
Poäng: 7 Pl.: 1
MK Speed
Saab
2
596
Poäng: 5 Pl.: 2
Stockholms BK
Volkswagen
3
102
Poäng: 4 Pl.: 3
MK Rimo
Volvo
4
110
Poäng: 3 Pl.: 4
AMF Årsunda
Saab
5
104
Poäng: 2 Pl.: 5
Skepptuna MK
Saab
Dam/Veteran - 15
Omg:2
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
108
Larsson Svets & Smide i Uppsala AB
Poäng: 7 Pl.: 1
Films MK
BMW
2
104
Poäng: 5 Pl.: 2
Skepptuna MK
Saab
3
103
Mekina Elverktyg & Service
Poäng: 4 Pl.: 3
MK Rimo
MG
 
110
Poäng: 1 DNF
AMF Årsunda
Saab
 
105
Poäng: 1 DNF
Sandvikens MK
Peugeot
Dam/Veteran - 27
Omg:3
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
599
Mekina Elverktyg & Service
Poäng: 7 Pl.: 1
Skepptuna MK
Saab
2
108
Larsson Svets & Smide i Uppsala AB
Poäng: 5 Pl.: 2
Films MK
BMW
3
106
Team Lumek Motorsport
Poäng: 4 Pl.: 3
AMF Årsunda
Saab
 
598
Captain Motorsport
Poäng: 1 DNF
MK Speed
Saab
 
110
Poäng: 0 DNS
AMF Årsunda
Saab
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Hanna Söderqvist
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2025 1 0 0% 0 0 1.33 15 1 0 0
2024 4 0 0% 0 0 2.31 15 2 1 0
Totalt (2024→) 5 0 0% 0 0 2.16 0 3 1 0
Mest använda bilar
  • Saab: 88%
  • Opel: 12%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
Jakten på Bergbydiamanten 2025-08-30 Dam/Veteran 15 4, DNF, DNS
FolkraceFestivalen Fredag 2024-07-19 Dam 30 2, 6, 6
Hedemora 2-dagars 2024-06-08 Dam B 11 1, 1, 4, DQ, 1
Motala 2-dagars 2024-06-01 Dam/Veteran 14 DNF, 2, 2, 1, 4