Senior - 9
Omg:1
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
16
Poäng: 7 Pl.: 1
Lycksele MK
Volvo
2
306
Poäng: 5 Pl.: 2
Lycksele MK
Volvo
3
9
Poäng: 3 V Pl.: 3
S:a Lappmarkens MK
Volvo
4
305
Poäng: 3 Pl.: 4
Lycksele MK
Volvo
5
3
Poäng: 2 Pl.: 5
Vännäs MK
Saab
6
10
Poäng: 1 Pl.: 6
Älvsbyns MS
Volvo
Senior - 25
Omg:2
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
307
Poäng: 7 Pl.: 1
Robertsfors MS
Volvo
2
34
Poäng: 5 Pl.: 2
S:a Lappmarkens MK
Volvo
3
15
Poäng: 4 Pl.: 3
Lycksele MK
Volvo
4
11
Poäng: 3 Pl.: 4
Jörns MK
Volvo
5
3
Poäng: 2 Pl.: 5
Vännäs MK
Saab
6
2
Poäng: 1 Pl.: 6
Lycksele MK
Volkswagen
Senior - 35
Omg:3
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
18
Poäng: 7 Pl.: 1
Lycksele MK
Ford
2
14
Poäng: 5 Pl.: 2
Umeå AK
Mitsubishi
3
30
Poäng: 4 Pl.: 3
Lycksele MK
Opel
4
8
Poäng: 3 Pl.: 4
Lycksele MK
Volvo
5
3
Poäng: 2 Pl.: 5
Vännäs MK
Saab
 
314
Team ML Motor
Poäng: 0 DNS
Lycksele MK
Opel
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Alfred Lundberg
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2025 2 0 0% 0 0 4 27 0 0 0
2024 3 4 133% 0 1 2.38 3.67 1 0 1
Totalt (2024→) 5 4 80% 0 1 2.92 0 1 0 1
Mest använda bilar
  • Saab: 100%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
Motorveckanracet 2025 2025-07-22 Senior 35 5, 5, 5
Vännäsdagarna Racet 2025-07-10 Senior D 19 3, 3, 4, 3, 4
Gumboda RaceWeekend - NGK biljetter 2024-08-17 Junior A 5 1, 1, 5, 1, 3
Motorveckanracet 2024-07-23 Junior A 4 4, 2, 2, 2, 3
Vännäsdagarna Racet 2024-07-11 Junior A 2 2, 3, 3, 2, 3, 1