Dam – 5 B
Omg:Finaler
#
Förare
Klubb/Bil
511
Placering: 1
Sotenäs MK
Saab
540
Placering: 2
SMK Eda
Saab
533
Placering: 3
Sotenäs MK
Volvo
514
Placering: 4
MK Ratten
Mitsubishi
516
Placering: 5
Karlstad MC-Bil
Saab
204
Placering: 6
NMK Aremark
Opel
Dam – 8
Omg:3
#
Förare
Klubb/Bil
206
Poäng: 7
Orust BSK
Opel
511
Poäng: 5
Sotenäs MK
Saab
525
Poäng: 4
Karlstad MC-Bil
Volvo
516
Karlstad MC-Bil
Saab
514
MK Ratten
Mitsubishi
507
Poäng: 0DQ
Årjängs MK
Opel
Dam – 8 A
Omg:Finaler
#
Förare
Klubb/Bil
202
Placering: 1
Mölndals MK
Saab
506
Placering: 2
Likenäs MK
Saab
206
Placering: 3
Orust BSK
Opel
513
Placering: 4
Årjängs MK
Saab
511
Placering: 5
Sotenäs MK
Saab
203
Placering: 6
Vara MK
Volvo
Dam – 9
Omg:2
#
Förare
Klubb/Bil
202
Poäng: 7J
Mölndals MK
Saab
513
Poäng: 5
Årjängs MK
Saab
511
Poäng: 4
Sotenäs MK
Saab
516
Karlstad MC-Bil
Saab
545
Poäng: 2
SMK Eda
Volvo
Dam – 10
Omg:1
#
Förare
Klubb/Bil
511
Poäng: 7
Sotenäs MK
Saab
206
Poäng: 5
Orust BSK
Opel
204
Poäng: 4
NMK Aremark
Opel
547
Poäng: 3
Vara MK
Toyota
545
Poäng: 2
SMK Eda
Volvo
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Caroline Holmstig
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2025 1 0 0% 0 0 2 5 0 0 0
2024 1 1 100% 0 1 1.33 2 0 0 0
Totalt (2024→) 2 1 50% 0 1 1.67 0 0 0 0
Mest använda bilar
  • Saab: 100%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
Räkracet 2025 2025-07-04 Dam B 5 1, 3, 2
RäkRacet Söndag 2024-07-05 Dam A 2 1, 1, 2