Dam/Veteran – 4
Omg:1
#
Förare
Klubb/Bil
105
Poäng: 7
Hällefors MK
Saab
585
Poäng: 5
SMK Karlskoga
Saab
101
Poäng: 4
Fredriksbergs MK
Volvo
590
Poäng: 3
Östmarks MFF
Volvo
Dam/Veteran – 5 B
Omg:Finaler
#
Förare
Klubb/Bil
105
Placering: 1
Hällefors MK
Saab
102
Placering: 2
Hallsbergs MK
Saab
103
Placering: 3
MK Kopparberg
Toyota
573
Placering: 4
KAK
Opel
106
Placering: 5
Karlstad MC-Bil
Volvo
579
Placering: 6
MK Team Treske
Saab
Dam/Veteran – 19
Omg:2
#
Förare
Klubb/Bil
105
Poäng: 7
Hällefors MK
Saab
586
Poäng: 5
Grangärde RRC
Saab
573
Poäng: 4
KAK
Opel
107
Poäng: 3
Karlstad MC-Bil
Volvo
Dam/Veteran – 37
Omg:3
#
Förare
Klubb/Bil
579
Poäng: 7
MK Team Treske
Saab
105
Poäng: 5
Hällefors MK
Saab
103
Poäng: 4
MK Kopparberg
Toyota
102
Poäng: 3
Hallsbergs MK
Saab
589
Poäng: 1DNF, V
Säffle MC
Volvo
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Totto Höök
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2025 4 3 75% 0 2 1.82 7.5 0 0 1
2024 2 1 50% 1 1 1.33 3 0 0 0
Totalt (2024→) 6 4 67% 1 3 1.65 0 0 0 1
Mest använda bilar
  • Saab: 83%
  • Opel: 17%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
Vara MKs Vårfestival 2025 OPUS PRO Tour 2025 2025-04-26 Veteran 19 1, DNS
Hönsracet 2025-04-20 Dam/Veteran A 5 2, 2, 2
Ö-racet 2025-03-29 Senior A 3 2, 1, 2
Hinsbo Schakt-racet 2025-02-22 Dam/Veteran A 3 5, 2, 1
Novemberracet 2024-11-02 Dam/Veteran B 5 1, 1, 2
Halloweenracet 2024-10-26 Dam/Veteran A 1 2, 1, 1