Senior - 7
Omg:1
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
43
Ingvarssons Last & Schakt AB
Poäng: 8 Pl.: 1
Simrishamns MK
Ford
2
53
Poäng: 6 Pl.: 2
Eslövs MK
Volvo
3
27
Poäng: 5 V Pl.: 3
Asarums MS
Saab
4
7
Poäng: 4 Pl.: 4
Hästveda FRC
Volvo
 
29
Poäng: 1 DNF
Hästveda FRC
Volvo
 
51
Poäng: 0 DQ
Karlskrona AK
Saab
Senior - 26
Omg:2
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
17
Munkahus Racing
Poäng: 8 Pl.: 1
Asarums MS
Saab
2
51
Poäng: 6 Pl.: 2
Karlskrona AK
Saab
3
32
Poäng: 5 Pl.: 3
Osby MK
Saab
4
20
BARUM RACING
Poäng: 4 Pl.: 4
Hästveda FRC
Volvo
 
47
Poäng: 1 DNF
Pilatorps MK
Opel
 
1
Poäng: 0 DQ
Kristianstads FRC
Volvo
Senior - 45
Omg:3
Pl
#
Förare
Klubb/Bil
1
51
Poäng: 8 Pl.: 1
Karlskrona AK
Saab
2
19
Poäng: 6 Pl.: 2
Kristianstads FRC
Volvo
3
11
Poäng: 5 Pl.: 3
Hästveda FRC
Volvo
4
13
Poäng: 4 Pl.: 4
Hästveda FRC
Volvo
5
36
Poäng: 3 Pl.: 5
Asarums MS
Ford
 
34
Poäng: 1 DNF
Osby MK
Volvo
Innan ni lägger för stor vikt vid statistiken.

Statistiken vi publicerar är antagligen inte helt komplett. Har LoTS idt av nån anledning inte kommit med in i tävlingen så finns ingen statistik på just den tävlingen.

Det kan förekomma räknefel eller missar. Sidan kan krasha för en del med lite otur. Skulle detta hända får ni gärna skicka ett mail till pelle@raceoffice.se meddela tex. vilken tävling och förare det gäller. Gärna så mycket info som möjligt så det underlättar felsökning.

Vi hoppas att ni tar det för vad det är, något extra att fördriva tiden med i väntan på nästa omgång 😜

Statistik för Niklas Karlsson
Statistik per år
År Tävlingar A-finaler 🏁 A-final% 🥇 Vinster 🏆 Podium ⏱ Snitt Grundplac. 🎯 Snitt Slutplac. DNF DQ ⚠️ Varn.
2025 1 0 0% 0 0 3.4 36 0 0 0
2024 3 0 0% 0 0 2.22 23 1 1 1
Totalt (2024→) 4 0 0% 0 0 2.64 0 1 1 1
Mest använda bilar
  • Volvo: 50%
  • Saab: 50%
Tävling Datum Klass Final Placering Grundplaceringar
Hagaslätt 2-Dagars 2025-06-06 Senior 36 2, 4, 4, 2, 5
Mekonomen i Osbyracet 2024-07-19 Senior 22 DQ, 2, 1
Södra BF folkracecup delt.4 - Hokaracet 2024-05-19 Senior 33 2, 6, 4
Christer Fredssons minnestävling 2024-05-04 Senior 14 DNF, 3, 2